header_2

FAQ

Op de FAQ pagina van Waterspeelgoedparadijs kunt u terecht voor al uw vragen en antwoorden. Staat u vraag hieronder niet bij ! Stuur dan een email naar info@waterspeelgoedparadijs.nl of neem contact op via de contact pagina. Wij proberen dan uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Wat zijn de verzendkosten:

Omdat het speelgoed van Waterspeelgoedparadijs niet door de brievenbus past, vallen alle orders onder de pakket post. Op dit moment bedragen de pakket kosten € 6,95 euro. Voor de overige tarieven verwijzen wij u graag door naar de site van Post tarieven. 

Moet speelgoed een keurmerk hebben?

Al het speelgoed van Waterspeelgoedparadijs is Europees goed gekeurd. Speelgoed wat in Azië geproduceerd wordt kan ook een Europees keurmerk hebben. De geproduceerde producten voldoen dan aan de Europese wetgeving.
Op al ons speelgoed behoort dit logo te staan:
.

Wat is de levertijd:

Wij verzenden binnen 48 uur na het plaatsen van uw order uw bestelling. Bestellingen worden alleen verzonden als het verschuldigde bedrag in zijn geheel is betaald. iDEAL betalingen worden het snelst verwerkt.

Waarom ontvang ik bij mijn bestelling geen pakbon of factuur?

Uit milieu overwegingen stuurt Waterspeelgoedparadijs bij bestellingen geen pakbon of factuur. Wilt u toch een geprinte pakbon of factuur ontvangen! Geef dit dan aan tijdens het plaatsen van uw bestelling in de kolom: opmerkingen.

Help mijn betaling is niet gelukt:

Mocht uw betaling niet goed zijn ontvangen door Waterspeelgoedparadijs, dan sturen wij binnen u 24 uur een mail met daarin een link, zodat u nogmaals uw betaling kunt voltooien. U kunt ten alle tijden ook uw order betalen via een bankoverschrijving. Vermeld bij een bankoverschrijving altijd uw naam en order nummer.